تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی

علی رضایی در مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک شرکت کرد.
به گزارش مشرق به نقل از افکارنیوز، در حالی که برخی سایت ها روز پنجشنبه (۹۰/۴/۲۶) خبر از فرار علی رضایی ،فرزند دوم محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس داد که علی رضایی در مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک شرکت کرد.

علی رضایی، فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه مراسم سالگرد محسن روح الامینی، در پاسخ به این پرسش خبرنگار «تابناک» که آیا برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی نامزد خواهد شد یا نه؟ ضمن تکذیب این شایعات به خبرنگار ما گفت:«در ايران بدون شايعات نمي شود زندگي كرد و ما عادت کرده ایم با شایعات زندگی کنیم. از اعضای خانواده ما ،به ویژه من و پدرم، به هیچ وجه قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس نداریم ولی از ليست اصولگرايان مورد تائيد پدرم،حمايت خواهم کرد.»

جانشين رئيس دفتر دبير محمع تشخيص مصلحت نظام اضافه کرد: انتخابات را بايد به فرصتي براي كارامدي نظام وخدمت به مردم تبدیل كرد؛ لذا كساني كه بخواهند با سهم خواهي خود را به مردم و نظام تحميل كنند جايي در ميان ملت نخواهند داشت»

وی در آخر خاطرنشان کرد:« من معتقدم افراد شايسته اي دركشور هستند كه مي توانند با رفتن به مجلس كارامدي نظام را تقويت كنند. ازطرف ديگر مشاركت گسترده مردم پس از فتنه ها و انحرافات اخير فرصتی است برای اثبات وفاداری ما و همه ملت نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و نظام اسلامي و بی تردید ما آن را غنیمت خواهیم شمرد».

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی,

  • tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.ir

    طنّاز

    تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز